Ahlan Wasahlan Wamarhaban Bikum :) Realiti kehidupan di dunia yang kita harungi ini merupakan kembara yang sementara sifatnya. Dari satu fasa ke satu fasa, dari satu usia ke usia, kita sama-sama menjelajahi dan bermusafir, mencari dan mencapai sesuatu yang kita harapkan. Tidak ada satupun yang kekal dan tidak pula keberadaan kita dalam satu fasa itu berpanjangan dan berkekalan :)

Wednesday 21 December 2011

Ohh Ili,


In the name of Allah, The One and Only Most Almighty.

Bersaksikan bintangbintang yang bergemerlipan dan cahaya sang purnama yang terang benderang serta kilauan lampu kalimantang rumah aku, aku tulis Special and Limited Edition Post ni :P

Ili Shazwani binti Nazri. Sahabat aku dunia akhirat. Girl yang tinggi melampai bak kelapa tree depan rumah aku tu. Bed partner aku for almost 2 years. Tambah tahun depan 3 years la kan :) Thanks sudi kawan ngan aku. Sabar dengan perangai aku yang kadang hot macam summer and kadang cool macam winter. Dan aku minta maaf kalau aku menyusahkan kau. Merimaskan otak kau. Mengganggu emosi kau? selame kite berkawan. Haha, peliknye. Tak kesahlah. Rindulah ngan kau. Sebab tu aku buat post nie :) Khas tok kau. Cehh, macam meaningful sangat je =.= Hehe. Hmm, kay lah. Remember aku dalam heart kau yang little, and dalam mind kau yang cekap berfungsi tu. Tension aku kau tau. Aku start hafaz muzakirat dulu tapi kau yang habes hafaz cepatt. Perrghh, otak komputer ke kau ni? :) Juge dalam doa kau tau. Aku sayang kau gilegile <3 Kawan? Selamanya sayang :)


*Lagu kau bagi jugak aku letak. Terharu tak? Kite hanya merancang, tapi Allah, The Greatest Planner yang menentukan. InsyaAllah, 20 tahun lagi, kite jumpe ye :) Cehh.

No comments :