Ahlan Wasahlan Wamarhaban Bikum :) Realiti kehidupan di dunia yang kita harungi ini merupakan kembara yang sementara sifatnya. Dari satu fasa ke satu fasa, dari satu usia ke usia, kita sama-sama menjelajahi dan bermusafir, mencari dan mencapai sesuatu yang kita harapkan. Tidak ada satupun yang kekal dan tidak pula keberadaan kita dalam satu fasa itu berpanjangan dan berkekalan :)

Saturday, 15 October 2011

Family :)

WOO ! Aku like giler tajok ni. :D
Family. Keluarga. Usrah.


Soalan.
Keluarge bahagie.
Sape taknak kan? Semua nakkan kebahagiaan dlm keluarge.
Ade yang taknak ke? Tolong angkat tangan.
Haaaa, takde2.
Bagus. Best kan ade tempat tok kite brmanje-manje?
Cite2. Sembang2. Gelak2. Peerrrggh, rindu giler suasana cenggitu.

Papepon,
Cerr tengok ni, slide show bout...my family !
Enjoy...

video

Haa, ok tak? Slide 1st aku tu~ HUAHUAHUA :P
Better luck next time~ *komen org*
Adoyy,
Lame giler nak upload vid tu. Berejam-jam. Tension jugakk.
Em, k la. Ngantok datang menyapa.
Night :)

p/s: mama, abah, acah, cikin, is, naz, apis?, kite keluarge paling bahagia kan? <3

Thursday, 13 October 2011

Kawan, teman, sahabat :)

Talking bout friends,
Sume orang mestila ade kawan(s) kan?
Aha, bagusla tu !
Kawan biar beribu. Berjuta pon takpe, kan? ;)

Teman.
Aku pon ade teman. Ramai?
Emm, takdela ramai mane.
Lebih sikitla kalau nak dibandingkan ngan kawan.
Teman ngan kawan kan laen.
Yang penting, teman lebih bermakne la dalam idop aku.

Tapi,
It doesn’t mean like friends are not important in my life,
They do really importants in my life.
Cumenye, their appearances time susa senang tak sesekerap teman.
Betol tak?

Sahabat.
Sahabat sejati.
Susa kan nak cari sahabat yang sejati dalam idop kite.
Yang betol2 ikhlas berteman, berkawan and bersahabat ngan kite.
Very difficult.
Yela, hati manusia. Sape yang tahu. Dia Yang Satu je yang tahu tau.
Apekan daye, kite ni kan manusie biase je. Hina lagi.

Thus, terime kaseh kawan, teman and sahabat2 aku.
Aku hargai sangat persahabatan yang kite jalinkan.
Moga ukhwah yang kite bina berkekalan smpai kat syurga ye.
Aku sayang korang !

Dan buat si dia, kawan, teman dan sahabat aku dunia akhirat,
Aku mintak maaf mengabaikan ko.
Ye, walau berkali-kali ko mintak sori ngan aku, aku buat dek je.
Aku bukan ego, okay?
Aku cume takot..takot ko pergi dari idop aku..
Aku mintak maaf ye.
Sayang ko.